marți, 15 martie 2016

Stiati ca mediul de afaceri se poate adresa Ombudsmanului European?

Indiferent dacă sunteți o multinațională de mari dimensiuni sau un IMM și indiferent unde este stabilită compania dumneavoastră, puteți să înaintați o plângere Ombudsmanului European în legătură cu cazurile de administrare deficitară sau incorectă la nivelul UE. 
Dacă vă confruntați cu probleme în cadrul unui proiect sau program finanțat de UE, dacă sunteți nemulțumit de interacțiunea pe care ați avut-o cu instituțiile UE în contextul licitațiilor și al contractelor, al procedurilor de consultare, al activităților de lobby sau al eforturilor de a obține acces la documente sau informații importante, Ombudsmanul European vă poate ajuta.
Printre problemele cu care se confruntă companiile și asociațiile de întreprinderi în interacțiunea cu administrația UE se numără:
  •  plățile întârziate
  •  litigiile contractuale
  •  problemele legate de licitaţii
  •  lipsa de transparență/refuzul de a acorda acces la documente
  •  erorile de procedură
  •  întârzierile nejustificate
  •  cazurile de încălcare a drepturilor fundamentale

În toate aceste situații, intervențiile Ombudsmanului European sunt benefice pentru mediul de afaceri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu